Hoe gaat Soofos met klachten om?

Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent! Het is ons doel om jouw leer-ervaring zo leuk (en goed) mogelijk te maken. We horen graag jouw feedback en/of klacht, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Laten we samen zoeken naar een gepaste oplossing. 

Mail je feedback of klacht naar [email protected]

Na ontvangst van jouw bericht ontvang je van ons een bevestiging.

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr.) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.