Mijn cadeaubon of kortingscode werkt niet

Je code werkt niet? Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We helpen je graag om het op te lossen. 

Verzilveren

Indien je dit nog niet had gedaan, het is ook belangrijk om echt de stappen en instructies zoals deze aan je zijn gegeven, te volgen:

1. Klik op de download- of verzilverlink die je hebt gekregen 

2. Vul op de plek van de licentiecode de code in die je hebt gekregen en klik op 'toepassen'

3. Vul de gevraagde gegevens in zodat een account wordt aangemaakt (als je al een Soofos account hebt, log dan in via 'klik hier om in te loggen')

4. Controleer dat het besteltotaal €0,- is

5. Bevestig de bestelling via 'plaats nu jouw bestelling'


Foutmelding

  • "De limiet van deze kortingsbon is bereikt" - De kortingsbon is al verzilverd. De cursus staat hoogstwaarschijnlijk al voor je klaar in je profiel. Volg deze stappen om de cursus te bekijken.
  • "Deze code is niet geldig voor het geselecteerde product" - Probeer het opnieuw, en ga via de verzilverlink die je hebt gekregen naar het product. Lukt het alsnog niet? Neem dan even contact op via [email protected]


Contact opnemen met [email protected]

Stuur ons een berichtje via de help widget rechts onderin het scherm, of mail ons op [email protected] en vermeld hierin:

  • De download- of verzilverlink
  • De kortingscode of licentiecode
  • De foutmelding die wordt gegeven

Bij een verouderde coupon kunnen we vragen om een betaalbewijs van de aanbieder.