Een bestelling plaatsen (losse cursus)

Gewijzigd op Di, 20 Feb om 3:00 PM

Om toegang tot een cursus te krijgen, kun je de → cursus los kopen of volgen via het Soofos Plus abonnement. Wanneer je ervoor kiest om een cursus los te kopen, houd je levenslang toegang tot deze cursus en kun je deze zo vaak als je wilt volgen. In dit artikel lees je hoe je een losse cursus kunt kopen.


INHOUDSOPGAVE


Een losse cursus kopen

Om een cursus los te kopen, zoek je eerst de betreffende cursus op via de knop 'bladeren'. Onder de cursusafbeelding vind je de knop 'koop deze cursus'. Klik hierop om deze toe te voegen aan je winkelwagen. Vervolgens kom je op de afrekenpagina waar je een account kunt aanmaken of kunt inloggen. Nadat je dit gedaan hebt en een betaalmethode hebt ingevuld, controleer je de bestelling en klik je op 'plaats nu jouw bestelling'. De bestelling wordt per e-mail aan je bevestigd (Let op! De factuur wordt gestuurd naar het door jou ingevulde e-mailadres, dit is ook het adres waar de cursus aan wordt gekoppeld). De cursus staat nu voor je klaar in je profiel.


  1. Zoek de cursus die je wilt kopen via de knop 'bladeren' op Soofos.nl
  2. Klik op 'koop deze cursus'
  3. Vul alle gegevens in en maak een account, of log in
  4. Klik op 'plaats nu jouw bestelling'


Heb je een kortingscode? → Hier lees je hoe je een kortingscode kunt gebruiken bij je bestelling.


→ Om met de cursus te kunnen beginnen volg je de stappen in dit artikel.


Je bestelling wijzigen

Wil je toch liever een andere cursus volgen? Mail ons even op support@soofos.nl dan kijken we samen naar de mogelijkheden.


Je bestelling annuleren

Je kunt een cursus binnen 14 dagen annuleren zolang je er nog niet aan begonnen bent. Zodra je op 'start cursus' hebt gedrukt, ben je begonnen met de cursus en vervalt officieel het recht om te annuleren.


Uit coulance kun je de cursus binnen 14 dagen nog steeds annuleren wanneer je niet meer dan 25% gevolgd hebt. Als je meer dan 25% hebt gevolgd kunnen wij de cursus helaas niet meer voor je annuleren.


Wanneer je de cursus via een externe partij (en dus niet rechtstreeks bij ons) hebt gekocht, kunnen wij de cursus helaas niet voor je annuleren. Je kunt dan het beste contact opnemen met het bedrijf waar je de cursus hebt gekocht.


Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Mail ons op support@soofos.nl en noem daarin jouw bestelnummer, jouw naam en jouw rekeninggegevens. Je krijgt van ons binnen twee werkdagen een reactie. Wij verwerken de annulering zo snel mogelijk. Wanneer je een cursus annuleert, verlies je toegang tot de cursus.


Je kunt het geld uiterlijk binnen vijf (werk)dagen na bevestiging van je annulering op je rekening verwachten.


Je factuur downloaden

Nadat je bestelling is geplaatst, ontvang je van ons de factuur op het door jou opgegeven e-mailadres. Tevens kun je de factuur downloaden vanuit je profiel op Soofos:

  1. Zorg dat je bent ingelogd op Soofos
    → Check hier hoe je moet inloggen op Soofos
  2. Ga naar het tabblad bestellingen en klik op 'bekijk' achter de betreffende bestelling

  3. Klik op 'download factuur'

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren