In dit artikel leggen we je uit hoe je je kunt registreren op Soofos en hoe je kunt inloggen, ook wanneer je misschien je wachtwoord of gebruikersnaam bent vergeten. Kan altijd gebeuren natuurlijk! Ook laten we je zien hoe je je factuurgegevens zelf kunt wijzigen.
INHOUDSOPGAVE
- Registreren / een account aanmaken
- Inloggen
- Wachtwoord vergeten / een nieuw wachtwoord aanvragen
- Gebruikersnaam vergeten
- Je factuurgegevens wijzigen
Registreren / een account aanmaken
Het aanmaken van een account op Soofos is volledig gratis. Je kunt dit doen via de knop 'inschrijven' op Soofos.nl. Je krijgt dan toegang tot een aantal volledig gratis cursussen.
→ Op deze pagina kun je gratis een account aanmaken op Soofos.
Inloggen
Om op Soofos in te loggen ga je naar Soofos.nl en klik je rechts bovenin het scherm op 'inloggen'. Vul nu je gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord in en klik op 'log in'.
- Ga naar Soofos.nl
- Klik rechts bovenin het scherm op 'inloggen'
- Vul je gebruikersnaam (e-mailadres) in
- Vul je wachtwoord in
- Klik op 'log in'
Wachtwoord vergeten / een nieuw wachtwoord aanvragen
Ben je je wachtwoord vergeten of wil je een nieuw wachtwoord aanvragen? Klik dan vanaf het inlogscherm op 'wachtwoord vergeten'. Vul je e-mailadres in en klik op 'herstel mijn wachtwoord'.
Er wordt nu een link naar het door jou genoemde e-mailadres verstuurd waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Heb je de mail niet ontvangen? Controleer dan ook even je ongewenste e-mail.
Om het nieuwe wachtwoord aan te maken, klik je vanuit je e-mail op de wachtwoord reset link. Je krijgt dan de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord aan te maken en deze op te slaan.
Gebruikersnaam vergeten
Je gebruikersnaam is je e-mailadres. Weet je niet meer zeker met welk e-mailadres je bent ingeschreven? Probeer dan al jouw e-mailadressen uit via de wachtwoord vergeten link. Je ontvangt alleen een link op e-mailadressen die bij ons bekend zijn.
Je factuurgegevens wijzigen
Om je factuurgegevens te wijzigen moet je ingelogd zijn op Soofos. Vervolgens ga je naar het tabblad 'bestellingen' (links in het scherm) en klik je op 'adres'. Hier kun je zelf je gegevens in-, of aanvullen via 'bewerken'. Klik nadat je dit hebt gedaan op 'opslaan' (save address).
Houd er rekening mee dat je hiermee alleen je gegevens voor toekomstige facturen wijzigt, dit geldt niet voor eerdere facturen.