Ik wil graag zakelijk bestellen

Gewijzigd op Fri, 31 Dec 2021 om 09:44 AM

Het is op Soofos zeker mogelijk om met een zakelijk account te bestellen. Je kunt ervoor kiezen om rechtstreeks bij Soofos af te rekenen en op de factuur je bedrijfsgegevens te zetten, maar je kunt ook middels een factuur betalen en het bedrag zelf naar ons overmaken. In dit artikel lees je hoe het werkt.


INHOUDSOPGAVE


Rechtstreeks betalen

Kies de cursus of het abonnement dat bij je past en plaats deze in je winkelmandje. 

Vink bij het afrekenen van je bestelling aan 'bestel je zakelijk?'. 

Er verschijnt nu de mogelijkheid om je adres, Kvk- en BTW-nummer in te vullen. Deze zullen op je factuur worden weergegeven. De factuur wordt na succesvolle afronding van de bestelling naar het door jou opgegeven e-mailadres verstuurd, en kun je altijd downloaden in je profiel op Soofos.



Betalen via factuur

Wil je liever via een factuur betalen en het bedrag aan ons overmaken? Dat kan ook! Stuur ons dan even een mailtje op support@soofos.nl met onderstaande gegevens, zodat wij een factuur voor je kunnen opstellen.


Benodigde gegevens om de factuur op te kunnen maken:
Bedrijfsnaam:

Straat + huisnummer:

Postcode:

Stad:


Land:


KVK nummer:

BTW-nummer:

Persoon/afdeling aan wie de factuur gericht moet worden:

E-mailadres waar de factuur naartoe gestuurd moet worden:

Product: Naam of URL van de cursus / Maand-, Kwartaal- of Jaarabonnement op Soofos Plus


Automatische verlenging: ja / nee (indien van toepassing)


Aantal:

Opmerkingen:

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren