Wat jammer om te horen dat je niet (helemaal) tevreden bent! Het is ons doel om jouw leer-ervaring zo leuk (en goed) mogelijk te maken. We horen graag jouw feedback en/of klacht, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Laten we samen zoeken naar een gepaste oplossing. 


INHOUDSOPGAVE


Neem contact met ons op!

We willen er het liefst samen met jou uitkomen! Laat ons daarom weten waar je mee zit, zodat we met je mee kunnen denken en het samen over een passende oplossing kunnen hebben. Om dit te doen, kun je contact met ons opnemen. Dit zal als volgt verlopen:

  1. Mail je feedback of klacht naar support@soofos.nl
  2. Na ontvangst van jouw bericht ontvang je van ons een bevestiging.
  3. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.
  4. Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.


Externe klachtenbemiddeling

Mocht je jouw klacht liever bespreken met een externe partij, kun je contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen. Dit kan via www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht.


ODR platform

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (ec.europa.eu/odr) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.