Hoe kan ik mijn cadeaubon of waardebon verzilveren?

Gewijzigd op Thu, 22 Feb 2024 om 10:57 AM

Wat leuk dat je een cursus of abonnement hebt gekregen en welkom bij Soofos!


In dit artikel leggen we je uit hoe je jouw cadeaubon kunt verzilveren en hoe je kunt beginnen aan de cursus of met het abonnement.


INHOUDSOPGAVE


Hoe gaat het in zijn werk?

Je hebt een cadeaubon gekregen met daarop een code. Wanneer je deze code verzilvert, krijg je toegang tot de cursus of het abonnement. Het verzilveren kan via de verzilverlink die je bij de code hebt gekregen.


De cadeaubon verzilveren

Om de cadeaubon om te zetten naar een actief abonnement of naar een cursus volg je de volgende stappen:

  1. Ga naar de verzilverlink
    Die ziet er meestal als volgt uit: soofos.nl/start/verzilveren/?aero-add-to-checkout=XXXX
  2. Vul op deze pagina bij stap 1 jouw code in en klik op 'toepassen'
  3. Vul je gegevens in om een account te maken, of log in (als je al een account op Soofos hebt)
  4. Check dat het besteltotaal op €0,- uitkomt
  5. Klik op 'plaats nu jouw bestelling'


De cursus staat nu voor je klaar in je profiel. (→ Kun je de cursus niet vinden? Kijk dan even in dit artikel). Je kunt nu beginnen met leren, veel plezier! 


Voorbeeld cadeaubon

Hieronder vind je een voorbeeld van een cadeaubon. Niet iedere cadeaubon ziet er hetzelfde uit, maar er staan vaak wel dezelfde elementen op:

  • ABCDEFG = De code die je gaat verzilveren. Dit heet soms ook wel licentiecode, vouchercode, kortingscode, cadeaubon of coupon.
  • Verzilverlink = Dit is de pagina waar je de code kunt verzilveren.
  • Soms staat er een datum op de bon. Voor deze datum dien je de code te hebben verzilverd.



Er gaat iets mis bij het verzilveren van mijn code

Wat vervelend! Het is belangrijk dat je de stappen, zoals hierboven beschreven, heel precies volgt. Graag horen we van je bij welke stap het misgaat en welke foutmelding je krijgt. Zou je ons dit willen mailen, evenals de verzilverlink en de kortingscode? Dan helpen we je graag verder! Je kunt ons bereiken op support@soofos.nl.


Mogelijke foutmeldingen

  • "De limiet van deze kortingsbon is bereikt" - Goed nieuws! Dit betekent dat de kortingsbon al eens is verzilverd. De cursus staat dus hoogstwaarschijnlijk al voor je klaar in je profiel. Check al je e-mailadressen en kijk of de cursus in je profiel staat. 
  • "Deze code is niet geldig voor het geselecteerde product" - Het is belangrijk dat je via de verzilverlink naar de verzilverpagina gaat en niet zelfstandig het product in je winkelwagen plaatst. Probeer alle stappen, zoals hierboven beschreven, nogmaals precies te volgen. Lukt het alsnog niet? Neem dan even contact op!
  • "Deze code is verlopen" - Helaas. Waarschijnlijk is de code verlopen en ben je te laat met verzilveren. Neem contact met ons op om te kijken of het eventueel mogelijk is om de code toch nog te verzilveren.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren