Je Soofos Teams abonnement beheren

Gewijzigd op Thu, 22 Feb 2024 om 01:49 PM

Grenzeloos groeien als team of organisatie: voor iedereen, maar wel ieder op z’n eigen tempo. Zorg ervoor dat jullie individueel en samen sterker worden door out-of-the-box te leren.  


In dit artikel lees je hoe je kunt starten met jouw Soofos Teams abonnement en hoe je je abonnement kunt beheren.


INHOUDSOPGAVE

Het verschil tussen Soofos Teams en Soofos Organisaties

Met Soofos Teams krijg je met je hele team toegang tot álle cursussen op Soofos. Je betaalt per teamlid, per jaar. Ieder krijgt zijn eigen account en eigen certificaten. Daarnaast heb je inzicht in het gebruik en de voortgang van het team. Soofos Teams is beschikbaar voor teams van 3 tot 40 personen.


Met Soofos Organisaties krijg je een eigen academy voor je hele organisatie. Je krijgt een eigen portal in je eigen huisstijl, toegang tot alle cursussen op Soofos en ook de mogelijkheid om eigen cursussen toe te voegen.


Voordat je met Soofos Teams begint

Welke cursussen kan ik volgen met Soofos Plus?

Alle cursussen (ja echt alle cursussen, geen uitzonderingen) die op Soofos worden aangeboden, zijn beschikbaar vanuit het Soofos Plus abonnement. En ons aanbod groeit continu! Opleidingen zijn niet inbegrepen bij Soofos Plus.


Hoe vaak komen er nieuwe cursussen beschikbaar voor Soofos Plus?

Je krijgt automatisch toegang tot alle nieuwe cursussen op Soofos. Maandelijks (vaak zelfs wekelijks) worden er nieuwe cursussen toegevoegd.


Hoe lang zit ik vast aan een abonnement?

Je kunt het Teams abonnement uiterlijk 5 dagen voordat de nieuwe betaling plaats zal vinden, stopzetten vanuit je profiel. Twee weken voordat je abonnement wordt verlengd, ontvang je van ons een herinnering zodat je zelf kunt beslissen of je wilt dat het verlengd wordt. 


Heb ik na het stopzetten van mijn abonnement nog toegang tot de cursussen?

Wanneer je je abonnement hebt stopgezet, heb je geen toegang meer tot de betaalde cursussen, wel tot de gratis cursussen. Je behaalde certificaten blijven natuurlijk wel in je profiel staan!


Zijn er beperkingen of addertjes onder het gras?

Nee! Je kunt, zo lang je een actief abonnement hebt, alle cursussen op Soofos volgen. Zo vaak en zo veel als je wilt.


Een Teams abonnement bestellen

Allereerst kies je het abonnement en het aantal teamleden dat bij je past. Vul vervolgens de rest van je gegevens in, of log in en betaal je bestelling. Nu is je abonnement actief en kunnen jullie onbeperkt alle cursussen op Soofos volgen, zo lang je abonnement actief is.

→ Op deze pagina kun je starten met jouw Teams abonnement.


Cursussen volgen

Nu je een abonnement hebt hoeft je je alleen even in te schrijven voor een cursus, om er mee te kunnen starten.

→ In dit artikel leggen we je uit hoe je je kunt inschrijven voor de cursussen op Soofos en hoe je cursussen kunt volgen.


Mijn Soofos Plus abonnement beheren

Teamleden toevoegen aan je Team op Soofos

Je kunt als eigenaar van een Team, zelf teamleden toevoegen door de stappen in deze video te volgen:

  1. Log in op Soofos.nl
    → Vergeten hoe je moet inloggen? Check dit artikel!
  2. Klik op Bestellingen (winkelwagen icoon) links in het scherm
  3. Klik op Team en klik op Bekijken achter het betreffende team
  4. Klik op Voeg lid toe, vul de benodigde gegevens in en klik op opslaan
  5. Stuur iemand de registratielink, of stuur iemand een directe uitnodiging op zijn eigen e-mailadres. Let op! Met de registratielink kan iedereen zich aansluiten bij jouw Team. Stuur deze link dus alleen naar personen voor wie de link is bedoeld.

Teamleden verwijderen uit je Team op Soofos

  1. Log in op Soofos.nl
    → Vergeten hoe je moet inloggen? Check dit artikel!
  2. Klik op Bestellingen (winkelwagen icoon), links in het scherm
  3. Klik op Team en klik op Bekijken achter het betreffende team
  4. Klik op Verwijder achter de betreffende persoon


Iemand anders eigenaar van het Team maken

  1. Log in op Soofos.nl
    → Vergeten hoe je moet inloggen? Check dit artikel!
  2. Klik op Bestellingen (winkelwagen icoon), links in het scherm
  3. Klik op Team en klik op Bekijken achter het betreffende team
  4. Klik op Maak manager achter de betreffende persoon


Hoe kan ik stoppen met Soofos Teams?

Wat jammer dat je je abonnement wilt stopzetten. Als je feedback voor ons hebt, horen we dat graag! We zijn constant bezig ons te verbeteren.

 

Let op! Je kunt je abonnement uiterlijk 5 dagen voor de betaaldatum stopzetten. We hebben namelijk even wat tijd nodig om het te verwerken. Stopzetten gaat als volgt:

  1. Log in op Soofos.nl
    → Vergeten hoe je moet inloggen? Check dit artikel!
  2. Klik op Bestellingen (winkelwagen icoon), links in het scherm
  3. Klik op Mijn abonnement om je abonnement te bekijken
  4. Klik op Annuleren (bij Acties) om je abonnement stop te zetten

Je abonnement is nu stopgezet en je ontvangt hier van ons een bevestiging van per mail. Je team houdt toegang tot de cursussen tot het laatste moment waarvoor betaald is. Eerder behaalde certificaten kunnen de teamleden altijd weer downloaden in hun profiel op Soofos.


We hopen je natuurlijk graag snel terug te zien. Houd er rekening mee dat eventuele kortingen waar je nu gebruik van maakt dan waarschijnlijk niet meer geldig zijn. 


Inzage in de voortgang van je Team

Als eigenaar van een Team heb je ook inzage in de voortgang. Om dit in te zien volg je de volgende stappen:

  1. Log in op Soofos.nl
    → Vergeten hoe je moet inloggen? Check dit artikel!
  2. Klik op Groepen, links in het scherm
  3. Klik op jouw groep
  4. Via deze tabbladen kun je bekijken wat de voortgang van jouw teamleden is, met welke cursussen zij bezig zijn geweest en hoe ver ze zijn


Kan ik met mijn hele bedrijf gebruikmaken van Soofos Teams?

Voor bedrijven is het mogelijk om een geheel eigen Bedrijfsacademy op te richten. Je krijgt dan een eigen leer portal in je eigen huisstijl, toegang tot alle cursussen op Soofos en ook de mogelijkheid om eigen cursussen toe te voegen.

→ Meer informatie over de zakelijke mogelijkheden vind je op deze pagina.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren